NoFlash ...
|  Bejelentkezés kezelésre  |  MAGYAR  |  DEUTSCH  |  ENGLISH  |

magyar deutsch english

Szolgáltatásaink

konzerváló fogászat | szájsebészet és fogbeültetés | egyéb szájsebészeti beavatkozások | fogfehérítés | fogpótlás | egészségpénztárak | bankkártyás fizetés

Konzerváló fogászat

A konzerváló fogászat egyik fő ágává lépett elő az esztétikai fogászat, amely hozzásegítette a fogorvosokat ahhoz, hogy a restauráció nem csupán jó, hanem tökéletes szépségű is legyen.

Komoly vívmánynak tartom, hogy míg a régi amalgám tömések előfúrásához az ép foganyagból is sokat kellett fúrni, addig a mai esztétikus fényre kötő és ragasztott tömésekhez, kizárólag a szuvas foganyagot kell eltávolítani.

A másik komoly változás, hogy ma már a modern gyökérkezelési és csapozási technikákkal nagyon sok olyan fog megmenthető, amelyeket régen ki kellett húzni.

Sajnos a kezdeti caries még nagyon nehezen vehető észre és sokszor csak a zománc színének a változása jelzi.A fehér folt alatt már egy komoly üreg rejtőzik.

Egy másik eset: a fog a nehezen látható üreggel, kifúrva és betömve.

Egy amalgám tömés melletti caries és esztétikus restaurációja.

Az elégtelen fogmosást azonnal jelzi az ínyen jelentkező piros csík, ami kezdődő ínygyulladást jelez. Megfelelő fogmosással ez pár hét alatt meggyógyúl.

Szájsebészet és fogbeültetés

A fogbeültetés (implantáció) az egyik legsikeresebben fejlődő területe a modern fogászatnak.

A fogbeültetés valójában nagyon sokszor kiváltja a kivehető fogsort és az ép fogak lecsiszolását.

Amire azonban nagyon kevés páciens gondol, az az, hogy egy sikeres fogbeültetéshez rengeteg feltételnek kell megfelelni. Néhány példa ezek közül: kiváló szájhigiéne, megfelelő csontszélesség / magasság / tömörség, gyulladásmentes fogágy-környezet.

A fogbeültetés már napi rutinnak számít rendelőmben, hiszen már sok száz fogbeültetést végeztünk. Természetesen a rendelő rendelkezik a fogbeültetéshez nélkülözhetetlen panoráma röntgengéppel is.

Egy szintén új és érdekes területe a szájsebészetnek a csontpótlás. A csontban bármilyen okból kialakuklt üregeket (cysta, beékelődött bölcsességfog eltávolítása, gyulladás okozta csontsorvadás) fel tudjuk már tölteni ezekkkel a modern csontpótló anyagokkal.

Rendelőnkben végzett egyéb szájsebészeti beavatkozások

• betört foggyökerek műtéti eltávolítása
  • állcsont és foggyökér-cysták műtéti eltávolítása
  • ínyműtétek vérzés mentesen elektromos szikével

Ezzel a két képpel szeretném bemutatni az egészséges és gyulladásmentes fogínyt.

És így néz ki a gyulladt íny, amit jelen esetben a fogkő okozott.
Majd a kezelés után.

Napjaink betegsége a nyaki ínyvisszahúzódás, amit legtöbbször a helytelen és túl erős fogmosás is okozhat.

Fogfehérítés

A néhány évvel ezelőtt még kuriózumnak számító fogfehérítés ma már beépült a napi rutineljárások közé. Létezik rendelői és otthoni kezelés. Az otthoni kezelés a hosszabb, de ez is mindössze eg yhét alatt eredményt hoz. Mellékhatásként csupán a néha megjelenő érzékenység lép fel és a kezelés végeztével azonnal elmúlik.

Fogpótlások

Készítünk fémkerámia és a legújabb kutatásoknak köszönhetően már fémmentes kerámia fogpótlásokat is.

A nagymértékben hiányos fogazatú páciensek életében komoly életminőség javulást hozott a kombinált fogpótlások használata, amely attól kombinált, hogy a fix és a kivehető rész rejtett és nagypontosságú finommechanikai rögzítő elemekkel kapcsolódik egymáshoz. A nagy amalgámtömések cseréje pedig a legtökéletesebben a kerámiabetétekkel oldható meg.

A nagy üregek pótlására a legjobb megoldás a technikusok által készített esztétikus kerámia- betét. Ugyanezt a megoldást ajánlom a kiterjedt amalgám tömések cseréjénél.

Egyéb szolgáltatások

Egészségpénztárak

Jelenleg a következő egészségpénztárakkal állunk kapcsolatban:
  • ALLIANZ HUNGÁRIA
  • NAVOSZ
  • AXA
  • DIMENZIÓ
  • GENERALI
  • HONVÉD
  • MEDICINA
  • MKB
  • OTP
  • PATIKA
  • TEMPO
  • VASUTAS
  • VITAMIN
  • WELLNESS

Bankkártyás fizetési lehetőség

Rendelőnkben a készpénzes fizetés mellett lehetőség van bármilyen bankkártyával történő fizetésre.

magyar    deutsch    english

DR JÓZAN ZOLTÁN FOGORVOS